2018/03/09

19/40 | 5 kedvenc Péterfy Bori & Love Band dalom



Szervusz, kedves Blog-Vándor!

Mivel a nőerő hetét egy zenés bejegyzéssel kezdtem, melyben a kedvenc külföldi énekesnőimet helyeztem reflektorfénybe, úgy volna igazságos, ha szentelnék egy posztot a hazai előadónőknek is. Fájó szívvel vallom be, de ehhez sajnos nem vagyok elég jártas a magyar popkultúrában. Van azonban egy nő, akivel egyszerűen képtelen vagyok betelni, ha elkap a hangulat.

Ma tehát azt az öt kedvenc Péterfy Bori & Love Band dalomat osztom meg Veled, melyhez videó is járul -- jó szokásunkhoz híven ABC sorrendben.




CSODAIDŐ
az imádni való videó miatt.



DÉLELŐTTÖK A KÁDBA
részben Lovasi miatt.



FUTÁS
a vészterhes hangulat miatt.



TÉGED NEM
mert emlékeztet valakire.




VÁMPÍR
mert ez volt az első daluk, amiben magamra ismertem.




A hétvégén két hosszabb, elemző jellegű bejegyzés érkezik majd. Addig is köszönöm, hogy ismét meglátogattál, szeretettel várlak IDE meg ODA is.

Bye.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése