2016/07/19

12 napos blogolás #6 | idegtépés

Szervusz, kedves Blog-Vándor!

A kihívás következő lépése, hogy be kell számolnom néhány dologról, amitől a falra mászok. Tehát a mai bejegyzést a potenciális kínzóimnak ajánlom.
(A sorrend teljesen véletlenszerű, a lista összes eleme ugyanolyan intenzitással hoz ki a sodromból.)



#1 A kereskedelmi rádió/TV csatornák.
Nem csak azért, mert a műsorok kizárólag arra valók, hogy kitöltsék a reklámok közti szüneteket, hanem azért is, mert egyszerűen halálra untatnak - és az unatkozásnál semmi sem öldökli jobban a kicsi lelkemet.

# 2 Az Árkád/Pláza/stb. nagyáruházak.
Nem elég, hogy minden üzletből más konzervzene szól, de ráadásul a vásárlók teljesen kiszámíthatatlanul mozognak. Néha minden előjel nélkül behúzzák a kéziféket, máskor öt-hat ember sétál egymás mellett, és az istennek sem hajlandóak félrehúzódni, hogy mások is elférjenek a folyosón... nem is beszélve a barlangrendszer legszánalmasabb ragadozóiról: a tejfölös szájú kamaszokról, akik csak unalomból tengenek-lengenek a tömegben, és szívfájdító jövőképpel fertőzik az ember agyát.

#3 Ha egy könyv borítóján feltűnik Karafiáth Orsolya neve.
Ez a nő a legjobb esetben is csak ártalmatlanul középszerű írásokat produkál, a legrosszabb esetben viszont egyenesen felháborít a vegytiszta (?) infantilizmusával.

#4 Werner Herzog filmjei.
(üdv Sanyitól)

Tudom, hogy ezen az ipsén csak röhögni szabad, de én erre is képtelen vagyok. Nem. Fúj. Hagyj békén.

#5 A hipokriták.
Tudod, akik vizet prédikálnak, miközben bort isznak. Szerintem a legborzasztóbb fajtájuk azok, akik látnak/hallanak egy absztrakt művészeti alkotást, aztán lenézően kijelentik, hogy "Ilyet én is tudnék csinálni" - pedig sosem próbálták (igen, én ezt a szűklátókörű emberfajt is a hipokritákhoz sorolom, mert megérdemlik). A hétköznapi idiótákkal semmi bajom, az ignoráns idióták viszont ki tudnak kergetni a világból.

#6 Hízelgés.
Értem én, hogy ez bevett módszer, ha valakit ágyba akarsz terelni, de engem eddig senki sem nyert meg azzal, hogy a biológiai adottságaimat dicsérte, sőt olyankor inkább megakad a beszélgetés, és kívül mosolygok ugyan, de belül fortyogok a dühtől. Pláne, ha előzőleg igazán érdekes témákat feszegettünk az illetővel. Legszívesebben az arcába ordítanám, hogy TUDOM HOGY NÉZEK KI BAZMEG. Sajnos hiányzik belőlem a túléléshez szükséges hiúság ahhoz, hogy egy vadidegen elismerő szavai megfelelően hassanak rám. Annak örülök, ha olyasvalakitől kapok pozitív visszajelzést, akit már a barátommá fogadtam, mert a barátaim megítélésében megbízok. Az új prédáimnak viszont azt üzenem: Jobban tennék, ha nem azzal akarnák felhívni és megtartani a figyelmemet, hogy felsorolják a testrészeimet, mert azokat már jól ismerem, az adott pasi gondolatvilágát viszont még nem, szóval az érdekesebb lenne, köszi, puszi.

Elismerem: teljesen defektes vagyok, de egy kis zakkantság még senkinek sem ártott.


Okay, szerintem ennyi info elég lesz egyszerre. Rohanok olvasni, mert még egy darab betűt sem olvastam el a BTAT várólistámról (a vágás sajnos tovább tartott a tervezettnél), és ez elszomorít. Viszont holnap megmutatom, milyen zenét hallgatok a kereskedelmi rádió slágerei helyett, juhú.

Bye-bye.

6 megjegyzés:

  1. Megnyugodtam, hogy nem csak én nem csípem Karafiáth Orsolya nagyszerű munkásságát..:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos jobban ismerem az "életművét", mint szeretném. Ha egy rossz könyvvel találkozok, mindig abban reménykedek, hogy talán az író egy másik alkotása jobban fog tetszeni... néha igazam is van, de Orsika könyveivel eddig mindig rosszul jártam. De legalább tanultam a hibáimból, és most már tudom, hogy messze el kell kerülnöm :D

      Törlés
  2. 6-os :D :D na azt én is utálom :D de nagyon. jobban szeretem, ha az eszemet dícsérik, azzal még tudok is kezdeni valamit. meg nyilván a testemet ajnározza, hiszen azzal akar szórakozni, szóval ezzel csak magát minősíti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan egyre hosszabbra nyúlik a közös vonásaink listája :D A végén még kiderült, hogy egy korábbi életünkben testvérek voltunk, vagy valami ilyesmi. Mondjuk vértestvérek :P

      Törlés
  3. vegyem célzásnak, mi? :D figyelj, a korkülönbséget figyelembe véve lehet, hogy igazából is azok vagyunk :P ;)

    VálaszTörlés
  4. Kösz, ezt meg én vehetem célzásnak :D 24 év hamarabb eltelik, mint hinnéd... :P

    VálaszTörlés