2016/12/19

12 nap #12 | adventi boszorkányszombat

Szervusz, kedves Blog-Vándor!

El se hiszem, hogy végre eljutottunk idáig, de bizony itt az idő, hogy a nyári és az őszi forduló után egy téli nap dokumentálásával zárjuk le ezt a kihívást. (A képek minősége sajnos elég fostos. C'est la vie.) Szóóóóóval, ez történt a december 17-ei boszorkányszombaton.




Így nézett ki a reggelem:
Kávé és köd, mintha egyenesen
Stephen King Csodavilágába csöppentem volna.



Ezt a decemberi könyves kihívásra fotóztam.
Tizenhetedik nap: amiből jövőre feltétlenül repetázni kell.



Aztán Voltaire segített mosogatni.
(Bemutatom Sophia Rosebud-ot, az aktuális laptopomat.)



Ez pedig a túlélőcsomagom:
tárca, zsepi, igazolvány, mobil(tok), Dimitrij Mihailjovics (kulcstartó kutyuska, amit a szászvári Nővérkémtől kaptam), sörnyitó fekete bőrtokban, a kempingbicska meg a kedvenc kalapomhoz illő cigarettatárca. Ezek nélkül nem lépek ki a házból.



A mindenkori találkahelyünk:
A Ló Farka.



Innen elmentünk Szőlőfürttel az Apolló jótékonysági plakátvásárára,
ahol két csodás kincset találtam:
*förtelmes fangirl sikolyok*



A következő állomás természetesen az adventi vásár volt,
ahol csodásabbnál csodásabb csicsák égették szénné a retináinkat...




... és a kiadós vacsora sem maradhatott ki.




Az est fénypontja néhány piromán pillanat volt...



... és persze a BÖGRÉK!!! <3



Íme az idei közös karácsonyfánk,
napfényben és sötétségben:



Hazaérve pedig ökölvívást néztem.






Ha kihagytam volna valamit, megtalálod a fotótárban, egyébként szeretettel várlak a csevegőbe is.
Köszönöm, hogy ismét meglátogattál, és hogy közel fél éven keresztül velem tartottál a kihívás során!

Bye-bye, legyen csodás napod!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése