2019/09/07

zsákmány szemle | Neon Ninja Stranger Box

Szervusz, kedves Blog-Vándor!


Talán hallottál már a rajongói dobozokról, avagy fan boxokról, (hiszen manapság már nem menő magyarul beszélni). Talán már meg is találtad a kedvenc szolgáltatódat, aki ilyen dobozokkal üzletel. Számomra eddig a Neon Ninja Klán (kiket ITT találsz meg) a legrokonszenvesebb. Amellett, hogy aktívan részt vesznek a rajongók online közösségi életében, 10-ből 8 alkalommal olyan popkulturális témát választanak, mely még az én - popkulturális analfabéta - szívecskémhez is közel áll. Augusztusban például a Stranger Things c. sorozat került sorra, és bár a harmadik évaddal egyáltalán nem voltam megelégedve, összességében mégis ez az egyik kedvenc, jelenleg is futó sorozatom - hát nem volt kérdés, hogy ezt a dobozt meg kell szereznem!

Tegnap meg is érkezett a babuskám, és annyira megörültem a csomagban talált rajongói cuccoknak, hogy muszáj megosztanom Veled is az örömömet! (Irigykedni ér!)






ÍME A MENÜ,
egyenesen a dobozban található üdvözlőlevélből:


#1 Stranger Things Funko Pop! figura

"Nem hiába a legnépszerűbb gyártó a Funko ezen a területen, hiszen nincs szinte egy olyan témakör sem, amit ne fedne le. A Stranger Boxban különböző Funko Pop! figurákat találtok, amelyek Eleven-t, Hopper-t, Steve-et, Dustin-t vagy éppen egy Demodog-ot ábrázolnak. A tiédben melyik volt?"


#2 Stranger Things bögre

"A bögre szinte elmaradhatatlan része egy igazi meglepetés csomagnak, hiszen mindennapi használati tárgyként folyamatosan a szemed előtt lehet, rajongóként pedig így különleges örömet okozhat. A Stranger Boxban az ikonikussá vált "Neverending Story" és "Steve - Babysitter" mintájú bögréket találhatsz."


#3 Stranger Things matricacsomag

"A Stranger Boxban elrejtettünk egy lapnyi matricát, amely a Stranger Things szereplőit és egyéb jellegzetességeit ábrázolja. Ragaszd fel a matricákat a telefonodra, laptopodra vagy ahova csak szeretnéd!"


#4 Stranger Things A5 notesz

"Nincs is praktikusabb így szeptember elején, az iskolakezdés alatt, mint egy tuti noteszfüzet. A Stranger Boxban elrejtett notesz biztos, hogy nem fog veled szembe jönni a suliban vagy a munkahelyen!"





AMI ENGEM ILLET...


Hogy elégedett vagyok-e? Az nem kifejezés!

Bevallom, mivel a Neon Ninja Klán eddig majd' minden csomagjukban elrejtett egy képregényt is, és mivel létezik Stranger Things képregény, teljesen abban a hitben éltem, hogy a magyar kiadás lesz az egyike a 4 meglepetésnek. Csalódtam-e, hogy nem jött be a tipp? Egyáltalán nem, hiszen nem is vagyok kíváncsi a sorozat képregény-feldolgozására. Ha újra akarom élni a történetet, újranézem a sorozatot - ha pedig kiegészítésre vágyok, elolvasom a regényeket, ahogy az egy igazi könyvmolyhoz illik.

Azt még nem döntöttem el, mi lesz a matricák sorsa, de nagyon bejönnek a motívumok. Ami viszont a füzetet illeti, első látásra beleszerettem! Jó minőségű, üres lapokkal készítették, szóval nem kérdés, hogy tele fogom firkálni. Úgyis hamarosan itt az október, és vele az egész hónapos Inktober kihívás - szóval nem fog sokáig üresen maradni.

Végül, de nem utolsó sorban külön öröm, hogy összeillő bögre-figura párost kaptam. Bár nem Steve a kedvenc karakterem, a második évados verziója pokolian vagányra sikeredett, napszemüveggel, szegecses baseball ütővel és minden mesés hajtincsével együtt.





Biztos vagyok benne, hogy a jövőben is követni fogom a Neon Ninja Klán tevékenykedését. Ha ismersz még hasonló, megfizethető tartományba tartozó rajongói csomag-szolgáltatót, ne tartsd magadban!

Köszönöm a látogatást, szeretettel várlak máskor is!

Sayonara, baby.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése