2016/08/07

motiváló gondolatok #15 | távollétem oka

Szervusz, kedves Blog-Vándor!

Bocsáss meg, hogy a napokban nem töltöttem fel értelmes bejegyzéseket. Ez az állapot eltart még pár napig, ugyanis sok-sok internet-mentes programom lesz. Holnap például Kalandort látogatom meg, aztán a Bordal trilógiámmal is szeretnék haladni egy kicsit, meg a buborékos vállkendőmet is be kell fejeznem őszig, satöbbi satöbbi satöbbi... vagyis ezzel a beszámolóval búcsúzom, aztán ha minden jól megy, egy hét múlva találkozunk.



Augusztus 4., csütörtök:
Találtam egy elbűvölő kis könyvjelző mintát, és annyira megörültem neki, hogy a napokban összesen 25 rókafejet készítettem magamnak. Undead és Pacsi unokaöcsémék is kaptak egyet-egyet, mert mostanság többször is nálunk töltötték a napot.

A mintát innen tudod letölteni.
Augusztus 5., péntek:
Találkoztam Festő szaktárssal a Pécsi Kávéban. Visszaszolgáltatta a költeményes füzetemet, aztán beszélgettünk az alkotási folyamatról, a kedvenc sorozatainkról, meg hőzöngtem egy sort a filmipar miatt - aztán kiderült, hogy a hajszínünkön kívül is rengeteg közös vonásunk van. Például Ő sem szívleli azokat a családi összejövetelek, ahol csak kötelességből jópofizol az emberekkel.

Augusztus 6., szombat:
Az előző napi találka után (plusz néhány privát jellegű esemény miatt) úgy érzem, mintha egy hegyomlásnyi súlytól szabadultam volna meg. Ráadásul már nagyon várom a hétfői kiruccanást is. Félelmetes, mennyire uralma alá vont a váratlan optimizmus.


Szóval leültem a gép elé, és egész nap a Bordal trilógiám első kötetén dolgoztam. Végre megtaláltam a hangsúlyt, amit kerestem, és teljesen átírtam az első fejezetet. Egy betű sem maradt az első próbálkozásból, de most már szinte magát írja, csak meg kell nyitnom a dokumentumot.


Augusztus 7., vasárnap:
Kaptunk egy vödörnyi barackot a szomszédéktól. Megyek is, elmajszolok egyet.

Bye-bye, legyen csodás heted!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése