2016/08/02

12 napos blogolás #8 | életcélok

Szervusz, kedves Blog-Vándor!

Ideje belátni, hogy ezt a kihívást is elbuktam - már ami a határidők betartását illeti. Ettől függetlenül (már csak színtiszta dacból is) teljesítem a hátralévő feladatokat, ha törik, ha szakad. Ma például a képzeletbeli bakancslistámon lévő tevékenységekről írok egy kis felsorolást, a legegyszerűbben kivitelezhetőtől a legköltségesebbig.





#1 Venni egy kotyogóst.
Ha lehet, akkor kéket. Vagy türkizt. Vagy zöldet.
Valamilyen tengerszínűt, na.

#2 Elolvasni a teljes Hunter S. Thompson életművet.
Már majdnem minden könyv formátumban megjelent műve ott rostokol a könyvespolcomon, a külön a mester számára fenntartott rekeszben, és eddig négyet sikerült is elolvasnom, időrendben a következőket:
Valamint egy interjúkötetet is átlapoztam már, viszont egyszer jó lenne egy teljes hónapot szentelni az újraolvasásnak és a maradék bekebelezésének.

#3 Gitárleckéket venni.
Egy évig zongoráztam, aztán tizenkét évig játszottam furulyán, amíg már a tanárnőm kifogyott a kottákból, és oboa-koncertdarabokat kellett játszanom. Vagyis az egész gyerek- és kamaszkoromat zenéléssel töltöttem, és egy ideje kedvem lenne egy új hangszerhez, csak tanárt kéne találni. Ja, meg persze IDŐt.

#4 Befejezni a Bordal trilógiát.
Ez a project már jó ideje érlelődik bennem. El is kezdtem írni, csak hát lusta vagyok és középszerű.

#5 Újlatin nyelveket tanulni.
Ha minden igaz, jelenleg három nyelven beszélek folyékonyan, és el tudok sütni néhány aranyköpést latinul. A következő lépés a spanyol, aztán jöhet az olasz vagy a francia, mindenesetre valamilyen újlatin nyelv. A japán meg az orosz is vonz, a kandzsik meg a cirill betűk viszont már kevésbé.

#6 Eljutni Alaszkába.
Mert Alaszka nekem való hely. Bérelnék egy erdőszéli kuckót, és a reggeli kávészürcsölés közben nyugalommal telt szívvel integetnék az épp arra kódorgó, fenséges grizzlyknek. Kivéve, ha észrevesznek, mert akkor óvatos léptekkel visszamenekülnék a házba.

Amikor Jakab a Mikulástól kapott egy medvét, ez csak
azért szegte kedvét, mert ő az a srác, kit egyszer egy
grizzly majdnem ízekre szedett szét.

Tim Burton/Stern Gábor: Jakab

Most ennyi jutott eszembe. Így már csak négy feladat van hátra a kihívásból, és becsületszavamat adom, hogy még ezen a héten teljesítem mindet.
Wish me luck...
Bye-bye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése