2016/07/15

12 napos blogolás #3 | konyhai kalandok

Szervusz, kedves Blog-Vándor!

Fun fact: Számos becenevet aggattak már rám, de a "konyhatündér" még véletlenül sincs a listán, méghozzá jó okkal. (Például egyszer képes voltam vízforralással megölni a kályhámat. Igaz, az a vacak legalább kétszer annyi évet húzott le mint én, mégsem számítottam teafőzés által elkövetett rövidzárlatra... na, mindegy.) Ezért kérlek, ne haragudj, hogy most nem ínycsiklandó, hétfogásos remekművek receptjeivel foglak untatni. Inkább felsorolom, milyen ökörségeket fogyasztok mostanság a legtöbbször. Remélem, ennyi is elég lesz ahhoz, hogy teljesítsem a kihívás harmadik feladatát.




#1 Reggeli rágcsálnivaló:

Ébredés után első dolgom, hogy beindítom a Korvin névre keresztelt kávéfőzőmet. Mialatt lefő a fekete lelkű ambrózia, elintézem a szokásos kelés-utáni-teendőket, aztán fogom a színültig telt csészémet, és kivánszorgok a teraszra dohányozni. Nos, mivel "reggelente" még képtelen vagyok rendes ételt fogyasztani, viszont ahhoz sincs túlzott kedvem, hogy beszerezzek egy alapos gyomorfekélyt, általában cukormentes kekszeket szoktam rágcsálni a - szintén cukormentes - feketém mellé. Egyszerű háztartási kekszről van szó, szerintem bármilyen boltban rá lehet találni. (Csak az íze miatt fontos, hogy cukormentes legyen, mert általában rühellem az édes dolgokat.) Valamint egy pohár víz is jól jön ilyenkor, hiszen a legjobb kávé is alaposan kiszárítja az ember szájüregét, így valamivel pótolni kell a nedvességet.

#2 Talált tárgyak tálkája:

Van, aki gyümölcstálat készít magának, van, aki salátát. Eva meg legtöbbször körbenéz a hűtőben, eldönti, mihez van kedve, mindenből vesz egy picit, megmossa, felvágja, aztán mindent belehajít egy müzlis tálba. A képen látható kompozícióban például 1 sárga paprika, 1 koktélparadicsom, 2-3 savanyú uborka, néhány kocka sajtocska és 1 főtt tojás található. A tojás fehérjét felszeleteltem, a sárgáját pedig a kajaadag tetejére morzsoltam, aztán jött a fokhagyma meg a tengeri só meg a pirospaprika. Kukoricás extrudált kenyérrel még finomabb lett volna, de az utolsó csomagomat sajnos már hét elején elmajszoltam.

#3 Barackbefőtt:

Hozzávalók: 1 db Bonnie, aki nálad tölt két éjszakát, és ínycsiklandó barackbefőtteket hoz ajándékba & valami szilárd táplálék, például enyhén megpirított kenyérszeletek, hogy ne legyen hasmenésed a lakoma miatt - s lőn egy szaftos és tápláló vacsora.
(Most komolyan, drága Bonnie, ez a befőtt a legtökéletesebb dolog a világon. Alig merek enni belőle, mert seperc alatt el fog fogyni, és akkor mi lesz velem, brühühűűűűű!)

+1 pia: Jegeskávé! (No shit, Sherlock)

Tudom: Gyalázatosan kiszámítható vagyok, de bizony nyár van meg hőség, vagy miafene (jobban mondva vannak lefolyik-az-arcom-féle forró napok is a természet-szolgáltatta-ingyenzuhany-hullámok között), és ilyenkor igazán jól jön az a néhány jégkocka a kávéba.


Ezt a videót teljesen véletlenül találtam, de nagyon aranyos, szóval itt hagyom Neked.

Remek, ezzel is megvolnánk - ráadásul kivételesen 24 órán belül írtam meg a bejegyzést, juhú! A végén még tényleg megtanulom, hogyan kell rendszeresen vezetni egy blogot -, holnap este pedig négy fényképpel várlak vissza, amik valószínűleg mind arról szólnak majd, hogy kávézok vagy olvasok valamit. Sokkal többet nem szoktam teljesíteni egy nap alatt... a holnap amúgy is túl messze van még, ennyire sosem tervezek előre.
Addig is nyugodtan zaklass facebookon vagy instagramon vagy ahol jólesik. Főzéssel kapcsolatos tippeket is szívesen fogadok. (Nem mondom, hogy ki is fogom próbálni őket, de annyit megígérhetek, hogy jól elraktározom az infókat. "A tudás hatalom", még ha nem is kezdesz vele semmit, ha-ha-haaaa.)

Bye-bye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése