2017/01/21

félperces | a múlt hangjai

Szervusz, kedves Blog-Vándor!


Ittam egy kis sört. Tényleg csak egy kicsit, de épp eleget ahhoz, hogy elkezdjek régi fényképeket nézegetni. S vaj' mit találtam a régi fényképek között? Egy borítékot, tele a régi gimnazista droogjaim macskakaparásaival.

az akkori írásképem & The Grenma fanatizmus



Nos, úgy kezdődött az egész, hogy a végzős (vagy azelőtti?) évünkben, karácsony előtt mindenki kötelező jelleggel kiakasztotta a saját nevével ellátott borítékát az osztálytermünk északi falára rögzített zsinórra. Ezek a borítékok évközben megteltek az osztálytársaink által írt üzenetekkel. Volt, akinek ducibbra hízott a borítéka másokénál, a sajátom viszont ügyesen megtartotta karcsú alakját, mert csak olyan osztálytársaim ajándékoztak meg a biosz- vagy fizikafüzetből kitépett fecnikkel, akik nélkül tényleg nem lett volna érdemes felkelnem reggelente.

Hogy ne sértsem senki személyiségjogait, most mindenki anonim marad, de hadd osszam meg ezt az elfeledett kincset, nehogy józanul holnapra elfelejtsem.




"egyszer még a dedikált könyvét fogom olvasni =)"


"Köszönöm a sok kedvességet, a rajzokat, könyveket!"


"Évi!
Továbbra is írj és rajzolj, mert te egy tehetség vagy! =)"


"Szia Évi!

Köszi, hogy együtt szenvedünk bioszórán :P Lehet, hogy jövőre a kedvenc tantárgyunk lesz :D Igaz, a zenei ízléseden még van mit fejleszteni, de ha melletted ülök az év további részében, akkor ezen a problémán segítek :D :D :D Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!"

"Kedves Évi!
Szerintem egyszer még a legmenőbb könyvesbolt legmenőbb könyvespolcáról fogom lekapni a könyveid! Hajrá! <3 <3"


"Csak annyi, jó, hogy vagy nekem. Nem tudok semmi különöset írni. =)"


"HA A BUNKÓ BESZÓLÁSAIDDAL
KI AKAROD CSINÁLTATNI MAGAD,
CSAK RAJTA...
DE GONDOLJ BELE:
VAN, AKINEK HIÁNYOZNÁL
LOL.XD.XD.ROFL.STFU"



"Évi... ezt olyan nehéz írásban tudtodra adni"
(szarkazmus)





... okay, most megyek Dühöngő bikát nézni.
Bye-bye.


  

1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyos :) Nekem is van egy csomó firka a fuzeteimben, de én a levelezeseket tettem el emlékbe. :) Egyetemen is csinalhatnal ilyet. :)

    VálaszTörlés