2018/01/01

BÚÉK! | 9+1 újévi fogadalom

Nagyon boldog új évet, kedves Blog-Vándor!

Hiába, ilyenkor engem is mindig elkap a tervezési láz. Idén/tavaly annyira magával ragadott, hogy elkészítettem életem első bullet journalját, ami lényegében egy saját tervezésű határidőnapló, személyes igényekre szabott extrákkal. A journal első oldalát arra szántam, hogy feljegyezzem a 2018-as céljaimat. Ezek közül hoztam ebben a bejegyzésben néhányat - zenés kísérettel, hogy érdekesebb legyen a dolog. Még ha nem is az összes dal szól konkrétan arról, amit megfogadtam magamnak... 





#1 Találj munkát!





#2 Tanulj spanyolul!




#3 Növeld a heti edzések számát!





#4 Vezess naplót!




#5 Írd meg Az etiportak hangja első vázlatát!





#6 Nézd meg Terry Gilliam teljes életművét!






#7 Olvasd végig a Narnia Krónikái sorozatot...






#8 ... valamint Az Úr Sötét Anyagai könyveket!






#9 Látogasd meg a fővárosi droogokat!




+1 Szökellj úgy, mint Lindsey Wells!





Köszönöm, hogy meglátogattál, szeretettel várlak IDE is meg ODA is, ha csevegni van kedved.

Bye.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése