2016/11/29

vizsgaidőszak | 9+1 motiváló dal tanuláshoz

Szervusz, kedves Blog-Vándor!

Nos, most már hivatalos: Tanulmányaim fő támogatója a UPC. Vagyis a netkapcsolat már hetek óta találomra ki-bekapcsolgatja magát, így nem tudtam hogyan halogatni a tanulást. Vagyis a csütörtöki zh valószínűleg nem lesz rossz. (Tudom, tudom, engem is megrémiszt a gondolat.)

Mindenesetre most, hogy közeleg a vizsgaidőszak, plusz ideiglenesen visszatért az internet is, arra gondoltam, összegyűjtöm azokat a dalokat, amik felélesztik a harcos hercegnő énemet.




#1 Az Energiát Generáló Düh.



#2 A MotherF*cking Girlpower.



#3 Amit Császárnő Ajánlott.
(és ezért örökké a barátságunkra fog emlékeztetni)




#4 A Nosztalgia Lehengerlő Bűvköre.







#6 AZ a Disney Dal.



#7 AZ az Anime Opening.




#8 Amiből Egy Szót Sem Értek,
Mégis Teli Torokból Üvöltöm.




#9 A Feszkó Oldó Bölcsesség.





+1 Dal már összetettebb annál, hogy egyetlen mondatban összefoglaljam. Szóval: Van ez a LittleKuriboh művésznéven ismert hapsi, akire a YGO paródiái miatt figyeltem fel. Ebben a videóban például a Telephone c. dalt igazította a sorozathoz. Mert Lady G. abszolút megérdemli, hogy egyiptomi istennőként tiszteljük.



S most, miután kegyetlenül lemészároltam annak esélyét, hogy bárki valaha is komolyan vegyen, már csak egy dolog van hátra: Bemagolom a biosz tananyag maradékát, majd a vizsga napján egy mániákus kacagás kíséretében az oktatók arcába üvöltöm, hogy "TO BEAT YOU I DON'T NEED MY PANTS OR EVEN LEATHER SHOES! MUHAHAHAHAAAAA!!" ... okay, bevallom: Ennyire szuicid még én sem vagyok.

Köszönöm, hogy ismét meglátogattál, szeretettel várlak a csevegőbe is.

Bye.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése